HomeFAQRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
October 2017
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 94 on Mon Jan 10, 2011 5:06 pm
Top posters
jase619
 
Spartangy
 
sumsouljah
 
billy_1080
 
SnowTau
 
Lord_Coinage
 
TheMightyStoner
 
Broseph_Stalin
 
The Truthinator
 
AussieMonster
 

Share | 
 

 newb on the block...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 2:47 pm

Call of Duty 4: Modern Warfare
Do you have a Headset? [REQUIRED]: not a headset, just the logitech mike.. works heapz good...

What is your Kill/Death Ratio? [1.00+ REQUIRED]: 1.74ish i think, buh want it at 2 mayb u cunts could help ay?

What level are you? [Prestige # & Level #]: 55.. the true prestige /bow

What is your play-style? [Sniper, Strategist, Cannonfodder, etc.]: like my name goes, i snipe heaps. i dont camp, nor do i rush like rambo....yeah choose the right gun for the moment... ( thats all bs, i mp5 it mostly)

What is your favourite game-type/playlist? Gwar/TDM/Domination - man u have to love spamming kills gainst umm noobs?... (throws frag at B in Vacant........BOOOM +30)

Do you have the Variety-Map-Pack Add-on? [NOT REQUIRED, BUT PREFERRED] nah sorry mate...just been playing the cod casually n shit,so like didnt feel the need for it ay... otherwise if we all srs n stuff ill buy it like asians n rice

btw. jase has accepted me i think...
Back to top Go down
FallenWarlord
The Warload
avatar

Male Number of posts : 2148
Age : 24
Location : Gold Coast
Special Rank : Clan Leader: R2
Registration date : 2008-08-07

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 2:51 pm

HAHA welcome to AUoD, whats your PSN? iamsnpr?

_________________

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 2:58 pm

yeah mate, how u doing btw
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 2:59 pm

lol like im hittin on u n shit, nah just tryna create a good 1st impression
Back to top Go down
FallenWarlord
The Warload
avatar

Male Number of posts : 2148
Age : 24
Location : Gold Coast
Special Rank : Clan Leader: R2
Registration date : 2008-08-07

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 3:04 pm

yeh i'm good lol, you should have a good time with chlippry

_________________

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 3:15 pm

yeah i read some of his posts, funny cunt. loving the humor. fah dude wanting to see u guys online!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 3:48 pm

yeah welcome man, add me, my psn is Chlippry
Back to top Go down
TearInto5th
Ultimate Moon-tan
avatar

Male Number of posts : 1660
Age : 28
Location : Melbourne, Frankston
Currently Playing : Blur, BFBC2
Registration date : 2008-08-25

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 4:03 pm

Sup dude, Welcome.

My PSN is the same as my name, add us and we'll play.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 4:28 pm

Hey mate, add me on the PS - Chookz. Looking forward to shooting bitches with you. U should get the map pack, i think everyone on here has it.
Back to top Go down
jase619
[AUoD] Founder
avatar

Male Number of posts : 12205
Age : 24
Location : Wollongong, NSW.
Currently Playing : Starcraft 2: Wings of dapdap
Special Rank :

Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:27 pm

Told you we'd make you feel welcome Smile
Seems you don't have the map pack yet, wait until the next pack comes out (few weeks). There'll probably be a value pack thing with both of them.

1.74 KDR ey? I have a rival! Currently I hold the clan record with 1.76 Smile

_________________

Mitchell Simpson wrote:
Can I talk to "her" most bojer indugcing best friend, your tits are awesome btw I wish you showed more skin.
Cause you are fucking horney,.I'll make.you squirt by fucking.you hardcore
Ps:please show.rus.your.pussy we are ashorebezingqxh heqbq
Back to top Go down
http://auodclan.omgforum.net/
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:36 pm

no you dont jase, cyrax does!!

but i am coming in quick to you jase babe!

1.63 and rising steadily!!

i look forward to 'playing' with you soon my new found babe!

p.s we call each other babes in here, its kind of an arousing sort of thing! and you MUST love salt and leather!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:41 pm

clan love <3

yeah hmm race to 2.0 then?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:42 pm

by the time i get to 2, there will be better games out. and what is this of a new map pack jase?!
Back to top Go down
jase619
[AUoD] Founder
avatar

Male Number of posts : 12205
Age : 24
Location : Wollongong, NSW.
Currently Playing : Starcraft 2: Wings of dapdap
Special Rank :

Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:43 pm

Chlippry wrote:
no you dont jase, cyrax does!!

but i am coming in quick to you jase babe!

1.63 and rising steadily!!

i look forward to 'playing' with you soon my new found babe!

p.s we call each other babes in here, its kind of an arousing sort of thing! and you MUST love salt and leather!
Fuck Cyrax, he doesn't count

_________________

Mitchell Simpson wrote:
Can I talk to "her" most bojer indugcing best friend, your tits are awesome btw I wish you showed more skin.
Cause you are fucking horney,.I'll make.you squirt by fucking.you hardcore
Ps:please show.rus.your.pussy we are ashorebezingqxh heqbq
Back to top Go down
http://auodclan.omgforum.net/
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:46 pm

you can fuck him if you want, but you would be getting sloppy seconds!!!! he is ABD! i tapped that when i was there to punish him for being a traitor babe.

everytime i see him on there his K/DR has risen by even more, he must play secretly when no one is on! its amazing how high it is!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:54 pm

im curiously aroused...whats his k/d?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:57 pm

like 2.18 or some highly sexual shit!
Back to top Go down
jase619
[AUoD] Founder
avatar

Male Number of posts : 12205
Age : 24
Location : Wollongong, NSW.
Currently Playing : Starcraft 2: Wings of dapdap
Special Rank :

Registration date : 2008-08-06

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 5:59 pm

iamsnpr wrote:
im curiously aroused...whats his k/d?
Over 2. He exclusively snipes, so it's no wonder.
He hasn't played in months tho, cos his internet got ass fucked, so I haven't seen it in too long

_________________

Mitchell Simpson wrote:
Can I talk to "her" most bojer indugcing best friend, your tits are awesome btw I wish you showed more skin.
Cause you are fucking horney,.I'll make.you squirt by fucking.you hardcore
Ps:please show.rus.your.pussy we are ashorebezingqxh heqbq
Back to top Go down
http://auodclan.omgforum.net/
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 6:02 pm

he was on the other night at work jase babe, its 2.18, i swear he plays off the side, when no one is around, and gets it up so high!
Back to top Go down
billy_1080
Master of Engrish
avatar

Male Number of posts : 4988
Age : 33
Location : melb
Currently Playing : Crysis 2. BF:BC2 again... FF dissidia duodecim.
Special Rank :
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 6:04 pm

hahaha welcome snpr, i already added u, but yeah its all fun and games on the boards here. already pickering somewhat 20 post in to a new topic lol
Back to top Go down
Epic_fox
Albino
avatar

Male Number of posts : 1492
Age : 28
Location : Frankston
Currently Playing : MW:2. Assassins creed 2. Uncharted 2.
Registration date : 2008-08-08

PostSubject: Re: newb on the block...   Mon Sep 08, 2008 6:56 pm

hey snpr d00d.
add me to psn it's epic_fox.



babe....... GOOD MORNING CUTIE PIE.
Back to top Go down
AussieMonster
Sea Salt
avatar

Male Number of posts : 2524
Age : 34
Location : Taree NSW
Currently Playing : Barely anything these days :(
Registration date : 2008-08-19

PostSubject: Re: newb on the block...   Tue Sep 09, 2008 4:15 am

Hey Mate welcome to the clan add me PSN is AussieMonster
Back to top Go down
billy_1080
Master of Engrish
avatar

Male Number of posts : 4988
Age : 33
Location : melb
Currently Playing : Crysis 2. BF:BC2 again... FF dissidia duodecim.
Special Rank :
Registration date : 2008-08-18

PostSubject: Re: newb on the block...   Tue Sep 09, 2008 5:27 am

haha i comment jase last night during my kill death is finally goin up lol
Back to top Go down
Cyrax_kBm
Ultimate Moon-tan
avatar

Male Number of posts : 1903
Age : 30
Location : Melbourne, Coburg!
Currently Playing : Too many games!!!
Registration date : 2008-08-29

PostSubject: Re: newb on the block...   Tue Sep 09, 2008 3:51 pm

Haha jase u bitch, dont be a sore loser now, sure I snipe - but always with the ACOG, none of that camping shit.

Got k/d ratio up to 2.20 now from playing the other night. Chlippry, you know I don't secretly play, or I wouldn't be only 4th prestige haha.

And yes my K/d ratio counts as highest in this clan, the fact that I haven't been playing alot these days gives everyone a chance to catch up!

oh and welcome dude, add me - Cyrax_kBm
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: newb on the block...   Tue Sep 09, 2008 5:25 pm

yeah but no one can catch up cause you own so hard when you do play. yeah are you still prestiging or not?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: newb on the block...   

Back to top Go down
 
newb on the block...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Do you have artist block?
» Chiefs Trade Block (Jamaal Charles)
» Oakland Raiders Trade Block! v.2
» cowboys trade block
» Nintendo Attempts to block video game pirating

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AUoD :: The Clan :: New Members-
Jump to: